Park-Point Hannover


Shuttle-service
—9 minfra lufthavnen


Tilgængelighed
Gratis shuttlebus
Afstand: 9 min-Die meisten Leute warten 5 min.Afdækket
Behold bilnøgler
Parkeringsfaciliteter
Vigtig information
Park-Point.de tilbyder parkeringsservice i nærheden af Hannover Lufthavn. Virksomheden tilbyder en 24-timers shuttle-service til og fra lufthavnen, der kører 365 dage om året.
Kunderne kan parkere deres biler på en overvåget og sikker parkeringsplads. Shuttleservicen er et praktisk alternativ til de ofte stressende og dyre parkeringsmuligheder direkte ved lufthavnen. Shuttlechaufførerne er uddannede, og køretøjerne vedligeholdes regelmæssigt.
Park-Points parkeringsplads ligger kun 9 minutter fra lufthavnen. Her kan du parkere billigt og sikkert på asfalt. Det erfarne team og den 24-timers shuttle-service 365 dage om året sikrer en stressfri start på din næste rejse.
Deres bil er sikkert parkeret, uden at De behøver at aflevere Deres nøgle. Der er gratis børne- og babystole til rådighed til transport til og fra lufthavnen.
Hvordan fungerer pendlerparkering?
Ankomst
Returnering
Hvordan fungerer parkeringsservice
?Ankomst
Hjemsendelsesrejse
På hjemrejsen og ved landing i lufthavnen kald Park-Point, så snart du er ankommet til bagagebåndet. Hvis dit fly er forsinket, skal du også informere Park-Point, så en medarbejder under alle omstændigheder vil vente på dig, så snart du lander. Chaufføren vil derefter køre din bil tilbage til det tidligere mødested, hvorfra du kan fortsætte din rejse.
Hvis du vender tilbage fra din rejse en eller flere dage tidligere eller senere end planlagt, bedes du informere Park-Point direkte pr. telefon. Ellers kan der opkræves et gebyr, da parkudbyderen ikke kan planlægge optimalt i dette tilfælde. I tilfælde af forsinket aflevering kan det ekstra gebyr betales kontant på stedet til parkudbyderen.
Vurderinger og anmeldelser
Alles bestens,gerne wieder
Richtig guter parkplatz der shuttle war sehr pünktlich da alles bestens
Sehr nettes Personal und pünktlich am Flugplatz gewesen
Hat alles super geklappt, gerne wieder.
Hat alles reibungslos funktioniert und die Fahrer waren sehr freundlich
Wir waren nicht zum ersten Mal dort; es hat alles perfekt geklappt und wir hatten wieder sehr gute und freundliche Fahrer.








